EP-paslaugos-photo-01-1920x800

KODĖL VIZUALINĖ MEDŽIAGA YRA SVARBI PRIIMANT SPRENDIMĄ

Autorius: E·PSICHOLOGIJA

VIZUALINĖS MEDŽIAGOS SVARBUMAS

Kiek Jums svarbi vizualinė medžiaga, kai siekiate priimti įvairiausius sprendimus? Vaizdinė medžiaga yra žmonių gyvenimo dalis, kuri papildo pateiktą informaciją bei padeda efektyviau demonstruoti ir skleisti mintis, vaizdus. Teisingas ir kokybiškas vizualinės medžiagos kūrimas ir panaudojimas gali padėti pritraukti daugiau klientų bei pasiekti platesnę auditoriją. Juk šiame naujame ekonominiame laikotarpyje vartotojams svarbu pamatyti, kaip kiti išreiškia save vizualiai, o auditorijos dydis dažniausiai priklauso nuo mokėjimo sukurti ryšį ir pritraukti vartotojų dėmesį (Petr, Belk, Decrop, 2015). Norime, jog klientų nuomonė apie Jus būtų gera, todėl profesionalus fotografas gali padėti savo įgūdžiais ir žiniomis.

PROFESIONALIOS IR KOKYBIŠKOS NUOTRAUKOS

Kaip manote, ko reikia, kad būtų padaryta kokybiška ir profesionali nuotrauka? Siekiant jog nuotraukos būtų nepriekaištingos, neužtenka tik turėti profesionalų fotoaparatą. Būtina didinti nuotraukų kokybę, o tam fotografai naudoja skirtingus įrankius, technikas fotografuojant ir redaguojant nuotraukas (pav. spalvų korekcijos, retušavimai, fono taisymai ir pan.). Pagal Willis ir Todorov (2006), žmonės padaro išvadas apie asmens charakterį ir asmenybę greičiau nei per sekundę, vien tik žiūrėdami į asmens veido nuotrauką. Todėl svarbu leisti profesionalams atrinkti, kurios nuotraukos turėtų būti viešinamos. Be to, kaip pastebėjo kiti mokslininkai, tos nuotraukos, kurias pasirenka patys savininkai, sukurią prastesnį pirmą įspūdį nei nuotraukos, kurios yra parenkamos nepažįstamųjų (White, Sutherland, Burton, 2017).

PRISISTATYMAS VAIZDO ĮRAŠU

Trumpu vaizdo įrašu galima atskleisti ne tik verbalinę informacija, bet ir komunikuoti neverbaliniu būdu. Pagal Belk ir Kozinets (2005), vienas iš labiausiai dėmesį patraukančių vaizdo įrašo pranašumų yra galimybė sudominti auditoriją su multisensorine medžiaga, kuri perduoda ne tik informaciją / žinias, bet ir sukelia emocinę - gilesnę patirtį, t.y. minėti autoriai pastebi, jog vaizdo įrašuose naudojami efektai, melodija, verbalinė ir neverbalinė kalba turi įtakos nustatant žiūrovo emocinę būseną. Pateikiamas specialisto interviu vaizdo įraše, suteiktų didesnį pranašumą, palyginus su įprasta nuotrauka ar tekstiniais formatais.

1. https://www.clippingpathexperts.com/blog/photo-editing-dictates-various-industries/

2. https://www.colorexpertsbd.com/blog/how-photo-manipulation-services-affect-the-global-businesses

3. Belk, W. R.; Kozinets, V. R. (2005). Videography in marketing and consumer research. Qualitative Market Research: An International Journal Vol. 8 No. 2, 2005 pp. 128-141. DOI 10.1108/13522750510592418

4. Petr, C.; Belk, R.; Decrop, A. (2015). Videography in marketing research: mixing art and science. Arts and the Market Vol. 5 No. 1, 2015 pp. 73-102. DOI 10.1108/AM-01-2014-0002

5. White, D.; Sutherland, C. A. M.; Burton, A. L. (2017). Choosing face: The curse of self in profile image selection. Cognitive Research: Principles and Implications (2017) 2:23. DOI 10.1186/s41235-017-0058-3

6. Willis, J.; Todorov, A. (2006). First impressions: making up your mind after a 100-ms exposure to a face. Psychological Science, 17(7), 592–598. DOI 10.1111/j.1467-9280.2006.01750.x